16 Ocak 2015 Cuma

Masal Yıldızı


Benim ne bir lambaya ne de içinden çıkıp üç dilek hakkı veren bir şeye ihtiyacım var. Yanımda, etrafımda bir tebessümümle elindekileri paylaşacak sevdiklerim, dostlarım olduktan sonra ne gam. Haftalar önce kırmızı renkli minik bir bantı görüp ne kadar sevimli olduğunu söylediğimi hatırlıyorum. O bant yuvarlana yuvarlana kocaman iki pakete dönüşmüş Masal Yıldızımın gönlünde. Z.Hanımın dekobantlarını paylaştığım fotoğraftan söz açılınca masal yıldızı kendi bantlarının fotoğraflarını göndermişti. O günden bugüne ne çok zaman ve ne çok duygu eklenerek geçmiş. Görmesenizde gönül bağı olan insanlar şükür vesilesi, mutluluk sebebi. Böyle güzel dostlara selam olsun. Fotoğrafı masal yıldızının sitesinden aldım hem de izinsiz :) Arkadaşlar arasında lafı bile olmaz dedim, alıverdim. Dört paket iki kişiyi mutlu etmek üzere yola çıkmış. Hani hepsini bana zannedip de gözünüzü kocaman açmayın. Gözünüze yazık diye söyledim :)

4 yorum:

  1. Teşekkür ederim
    Ama hediye olunca ben kullanmaya kıyamıyorum
    Bakıp bakıp hatırlamak, mutlu olmak daha güzel geliyor
    Bu maviş paketler de kullanılmalık değil, hatırlamalık olacaklar benim için :)

    YanıtlaSil
  2. Elifeee :)
    Bana ozel hazirlanmis bir post, ustelik 365 gunluk yanina benim adimi yakistirmis ya nasil mutlu oldum anlatamam :)
    Insaallah bundan sonra da muhabbet kutumuzda paylasimlarimiz cogalip gidecek..
    Heyecanli yorumunu hatirladikca iyi ki yollarimiz kesismis diyorum :)
    Seni mutlu etmeye yettiyse bu minik seyler ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  3. beni de ortak etmişsiniz ya bu mutluluklara..sevindim..sağ olun var olun dostlar..yüreklerimize bu güzel duyguları koyup muhabbetimizi artıran Rabbimize şükürler olsun..vesselam..

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer