19 Ocak 2015 Pazartesi

Masal Yıldızı'ndan gelenler


Dedim ki, ben bu sevimli cupcakelerle süslü pembe fincanlardan (evlendiğim zaman) eşimle kahve içemem. Bu takımı gönderdiğin gibi kahvesini de içmeye geleceksin.Kendinizi masal yıldızı yerine koyup bu cümleyi duyduğundaki o tatlı tepkiyi vermeye çalışın. Blog sayesinde tanıdığım Hukuk Fakültesi mezunu ve sıcacık gülümseyen gencecik bir arkadaştan geldi bu güzel fincan ve daha fazlası


Fotoğraflarını çekmeden paketleri açmak istemedim. Sabrım denenecek ya, makinanın bataryası bitmiş. En az 15-20 dakika bekle ki birkaç fotoğraf çekebileyim. Özenerek paketlenmiş hediyelerim önümde ve ben elimi süremiyorum. Açamıyorum bari gözümün görmediği bir yere gideyim diyerek paketleri açmayı sonraya bıraktım.

Bloglarda paylaştıklarım sayesinde beni tanımayanlar bile kırtasiye ürünlerine ve kahveye düşkünlüğümü anlayabilir. Masal yıldızı da sevdiğim için kahve, kahveyi içebileceğim fincan, yanında atıştırmalık melodinin çakıl çikolataları, şeker gibi kalemler ve renkleriyle uyumlu not defteri, bir yerlerde lavantalı sabun sevdiğimi paylaştığımı okuduğu için alınmış lavantalı sabun. Bunlar sırf ben seviyorum diye, beğeneceğimi düşündüğü, mutlu olacağıma inandığı için farklı yerlerden alınıp bir araya getirildiği, içine sevgi eklendiği için çok kıymetli ve özel. Kullanmalık değil bunlar, hatırlamalık ve sevgiyi çoğaltmalık. Her zaman iyi insanlar çıksın karşınıza/karşımıza. Masal yıldızına teşekkür ederim, arkadaşım olduğu ve beni sevdiği için.

Masal Yıldızının bloğu için TIK TIK

2 yorum:

  1. Elife canım beğenmene gerçekten çok sevindim :)
    Fotoğraf makinesinin şarjı dolana kadar verdiğin sabır sınavı takdire şayandı benim gibi sabırsız biri için :)
    İnşaallah bir gün kahveni içmek, sıcacık muhabbetini, dostluğunu yanı başında hissetmek de nasip olur :)
    Tanışmamıza vesile olan güzel yazıların için asıl ben sana teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim olsa beğenirdi emin ol
      Beğenilmeyecek, mutlu olunmayacak gibi değiller
      Sağolasın :)

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer