23 Ocak 2015 Cuma

Hayırlı sabahlar # 8


İrmikle aram çok iyi bu aralar. Daha önce yapmadığım tatlıları deneyerek komşularıma ya da öğrencilerime ikram ediyorum. Çarşamba günü can sıkıntısıyla başlayan irmik yolculuğu bugün keyfe dönüştü. İlk olarak irmik helvası yapıp tadını beğendikten sonra komşularıma ikram etmiştim. Tencereyi yıkayıp mutfağı temizleyince başka bir irmikli tatlı yapmaya karar verdim. O da sabah grubundaki öğrencilerim için olacaktı. Hocalarının onlar için tatlı yapması çok hoşlarına gitmiş olacak ki evlerinde,arkadaş gruplarında bu tatlı ikramı konuşulur olmuş. Öğleden sonraki gruptan hafif imalı ama tatlı cümleler duymaya başladım. Ben onları ayırır ya da unutur muyum, tabi ki hayır.


Ara tatile girmeden önce son derste tatlı yiyip tatlı konuşalım diye latteli irmik tatlısı yaptım. Bu ilk yaptığıma nazaran daha başarılı. Ee latte sonuçta. Neye değse güzelleştirir. Tarif isterseniz veririm, o derece beğendim yani :) Güzel geçsin gününüz, hayırlı Cumalar  

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık :) Farklı bir tat olmuştur. Benimde latteli kek yapmışlığım var :))

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık.. eminim çok güzel olmuştur , ilk defa rastladım latteli irmik tatlısına tarifini yazabilirseniz mutlu olurum :) =duygu=

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer