3 Ocak 2015 Cumartesi

Böğürtlen Kışı / Kitap 2015 # 1



İsim de güzel, kapak tasarımı da. İstanbul'a kar yağmışken alınıp okunulabilir diye düşündüğüm bir kitaptı Böğürtlen Kışı. Çabucak bitirdiğim kitap, klasik Türk filmi tadında. Fakir şapşal bir kız, zengin ama sümsük bir oğlan ve gayrı meşru evlatları üzerine desem gerisini anlarsınız sanırım. Bu kitabın seveni, beğeneni, sonunda ağlayanı, günlerce etkisinde kalanı çok. Ama benim için sadece bu da yarım kalmasın diye devam ettiğim bir kitaptı. Severek takip ettiğim bir instagram kullanıcısının bu kitap ve yazarın diğer kitaplarıyla ilgili harika fotoğrafları kitabı satın almama neden olmuştu. Okumadan bilemeyeceğim ve yorum yapamayacağım için verdiğim parayı kayıp olarak görmüyorum. Zaten indirimli almıştım. Bana müsaade sevgili Sarah Jıo, başka da kitabını almam :)

4 yorum:

  1. Paylaşımınız için teşekkürler.. Bana da beklerim http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklenilen yere gideriz efendim, ne demek
      :)

      Sil
  2. Bu tarz bir başlık ile 2015 kitaplarımı paylaşmayı düşünüyordum ben de. Sen benden önce davranmışsın. Yeni bir başlık düşünmem gerekecek :)
    Aaa ben de merak ediyordum oysa bu kitabı... Neyse kış bitmeden kış temalı bir kitap okuyacağım yine de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı başlığı kullanman beni mutlu eder
      Neden yeni bir başlık düşünesin ki
      Sen kış temalı kitap oku ama bunu değil
      Yani bence :)

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer