29 Ocak 2015 Perşembe

Ben ve Kahve Dünyası


Birkaç parça eşyayı sırt çantama koyup tatilimi geçirmek için ailemin yanına gittim cumartesi. Akşamları güzel de sabahları ev pek ıssız oluyor. Babam ve kardeşim işe gidince ev annemle bana kalıyor. İnternet ve gezilecek yer olmadığı için bol bol kitap okuyorum. Yalnızken denediğim tarifleri bir de anne evinde ailem için yapıyorum. Dün küçük ama iş görecek bir avm ye gittim . Birkaç mağaza ve market gezdikten sonra Kahve Dünyasın'da sıcak çikolata içip kitap okudum. Hay Sultan bittiği için Psikiyatrist'i okuyorum. Onun da yazısı gelecek. 

1 yorum:

  1. Ne güzel , renkli bir bloğun var.. Yeni farkettim sayfanı ve izlemeye aldım hemen. Benim kişisel bloğuma da beklerim. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer