18 Ocak 2015 Pazar

Lütfen Benim İçin / Kitap 2015 # 3



Yasemin Hanım konuşuyormuşçasına okudum kitabı. Yüzünde hiç eksilmeyen tebessümünü hissettirdi ve asla yükselmeyen yumuşak sesini duyurdu her kelime. Radyo ve televizyondaki konuşmalarına olan aşinalığım kitabı daha da akıcı okumamı sağladı. Okudukça bildiklerimin doğruluğunu gördüm. Zaman zaman da çok güzel fikir deyip evladım olduğunda uygulamak adına not ettim aklıma. Severek okudum ve istifade ettim. Kitapla ilgili beğenmediğim tek şey içindeki çizimler. Sözüm ona konuyla ilgili olduğu düşünülerek konulmuş çizimleri hem yetersiz hem de gereksiz buldum. Olmasa da olurmuş hani. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer