16 Ocak 2015 Cuma

Hayırlı sabahlar # 6


Bu sabah kahvaltıda pirinç pilavı yemek istedim. Nasıl bir damak tadım ve midem var siz düşünün artık. Merak edenler için pilav yemediğimi söylemek istiyorum. Olsa yerdim de yapması zor gelince omletle idare ettim. Dün gece heyecanla son yüz sayfasını okuyup bitirdiğim ütopik roman Kuralsız'dan sonra biraz daha bilgi içerikli bir kitap seçtim.Yasemin Yalçın Aktosun'u ilk olarak radro programı ile tanımış tv programları ile sevmiştim. Anlattığı şeyleri güzel ve değerli bulunca kitabını da alıp faydalanmak istedim. Yılın üçüncü kitabı kahvaltıdan sonra okunmaya başlayacağım. Hepinize hayırlı Cumalar diliyorum, şimdiden hafta sonunuz güzel geçsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer