23 Ocak 2015 Cuma

Ben sarı seviyorum


Ben sarı seviyorum dedi. Dosya mavi. Kalem ve silgi de öyle. Yorgunluktan kamburu çıkmış, hafta sonu sınav stresi ve iş yoğunluğu yaşayan belki akşama yapacağı yemeği düşünmekten bunalmış ve dahası yarım saatlik öğle tatilini yemek yemek yerine kargo göndermek için kullanmış bir dosta söylenecek binlerce kelime varken, ben sarı severim demek de neyin nesi? Böyle davranmış kıymet bilmez kişiyi kınıyorum.


İnternetten sıkça kıyafet ve kitap alış verişi yaptığım için öğrencilerim bana kargo gelmesine alışkın. Kursun son günü olmasının verdiği sevimlilik ve şımarıklıklarla hocam bu sefer paketi birlikte açalım. Hep merak ediyoruz içindekileri dediler. Benim paketlerimi Z.Hanım mesai arkadaşlarıyla kalabalık bir grup halinde açtıkları için neden olmasın diyerek paketi onların yanında açmaya karar verdim. Masamda göremeyeceklerini düşündükleri için sınıf ortasına sıra çekilip halka oluşturdular. Artık taşan merak ve yükselen heyecan ben açmakta acele etmezsem elimden alıp onların açmasına kadar götürecekti işi. Çabucak kurdeleyi çözerken tatlı tepkiler  yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. Aaa kahve de yollamış, aa çikolata da var. Kalemle silgi aynı renk. Hocam o postitlerden bize dağıtmıştınız değil mi, yerine yenisi geldi bak. Her ürün tebessümle karışık şaşkınlık nidaları eşliğinde tek tek gösterildi. Z.Hanımı görmeden çok sevdiler. Vefalı kız, ne iyi dost, ne candan arkadaş, kardeş gibi dediler. Ben yüzümde tebessümle başımı sallayıp durdum. Onların bu coşkusu hem bende hem de onlarda yer etti. 


Böyle güzellikleri yaşatan dostu aradım. Teşekkür edip paket açma törenini anlattıktan sonra ben sarı seviyorumla başlayan cümleleri kurdum. Yukarıda şiddetle kınadığım kıymet bilmezin kim olduğunu öğrendiğinize göre bu post burada biter. The End 

2 yorum:

  1. Merhabalar :)
    Bloğunuzu bugün keşfettim. Çok içten ve samimi bir dille yazmışsınız, çok beğendim. Tabii daha okunacak daha çok yazılarınız var ^-^
    Sizin kadar sık yazamasam da benim de bir bloğum var beklerim :) http://karalamavakti.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olsa da teşekkür teşekkürdür
      Teşekkür ederim :)
      Sevgiler

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer