6 Ocak 2015 Salı

Defterleşme Etkinliği


Nasip... Tanışmamız için, tanış olabilmemiz için önce nasip sonra da vesile. Onca şehir içinden ve o şehirlerdeki onca insanın arasından ellerinin değdiği, emeğinin geçtiği, beğenir mi diye düşündüğün, ulaştı mı diye endişelendiğin, beğendiğimi öğrendiğinde sevindiğin ve daha pek çok duyguyu içinde barındıran nasibimize etkinlik vesile oldu. 

Paketimi alınca hemen Başak'ı aradım. Nasıl hanımefendi, nasıl cana yakın, nasıl cici bici biri anlatamam. Birbirimizi -ilk defa konuşmamıza rağmen- hiç yadırgamadık. Kantinde oturup çay içerken yapılan samimi sohbetler gibi cıvıl cıvıl, keyifle konuştuk. Rabbim hem iş hem de özel hayatında güzellikler nasip etsin kendisine. 

Baykuş desenli, kırmızı kaplı defterimin sayfa kenarları gri yaldızlı. Kullanmaya kıyılamayacak kadar güzel. Hele ponponu kaleminden iki üç kat büyük olan sarı kurdeleli kırmızı ponponlu kaleme bayıldım. Dekoratif mandallar ve renkli kağıtlar zaten şahane. Hem paketine hem de içindekilere bayıldım. Tekrar teşekkür ederim Başak. Her zaman iyiler çıksın karşına.

Sevgili Masal Yıldızına  etkinlik düzenleyip tanışmamıza vesile olduğu için teşekkür ediyorum.  

Not: Masal yıldızının bloğu için  TIK TIK.

9 yorum:

  1. çoookkk güzeller..hediye edene de hediye alana da ne mutlu..bu güzellikleri paylaşmayı naip eden, bu dostlukları bahşeden Rabbimize sonsuz şükürler..güle güle kullan kardeşim..

    YanıtlaSil
  2. Sağolasın canım
    Bekelemesi ayrı güzel, Açaması, kullanması
    Aramızdaki muhabbet daim olsun
    Kırtasiye bahane

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan Elifeciğim :)
    Hediyelerin çok şirinmiş, tabii ben birkaçını senden önce görmüştüm :):)
    Katıldığınız, beni yalnız bırakmadığınız için ben teşekkür ederim.
    En yakın arkadaşım ile tanışman benim için ayrıca sevindirici.
    İkimiz de bu etkinlik vesilesi ile birbirimizin en yakın arkadaşları ile tanışmış olduk sanırım :)
    Dostluklarımızın daim olması dileğiyle
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim
      Seve seve katılırım, sen yeter ki gel de
      Duan kabul olur inşaallah
      Sevgilerimle

      Sil
  4. Çok güzeller :) iyi günlerde kullanın. Deftere bayıldım :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim
      Etkinlikte sen de vardın
      Senin payına düşenleri de merak ediyorum
      Sabırsızlıkla yayınlamanı bekliyorum
      Sevgiler

      Sil
  5. Ya ben kıskandım. Benim etkinlikten haberim olmadı hadi tekrar eşleşin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinliği düzenleyen arkadaşa söylemen lazım :)
      Bir daha olursa söz sana da haber veririm

      Sil
  6. Merhabaa;))bu kadar gec yazabildigim icin cok uzgunum ama sonunda buradayim. Hediyelerin begenilmesi beni cok mutlu etti kesinlikle,zira bu islerde yeniyim ve ilk defa boyle bir etkinlige katildim hem de son derece neseli insani mutlu eden ses tonuyla yeni bir arkadas kazandim. ben de hem sevgili dostum Masal Yildizina hem de blog sahibesi Elife'ye cook tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer