18 Şubat 2012 Cumartesi

Oyun Zamanı




Baktığınız ile gördüğünüz aynı mı?
Bu soruya cevap verebilmek için saklı resmi görmeniz gerekiyor.
Bakalım kimler görecek :)



NOT
Sessiz ve sakin bir ortam görmenizi kolaylaştıracaktır. Resmi hareket etmeyecek şekilde sabit bir düzleme yerleştirmeli ya da elinizle tutacaksanız kımıldatmamaya çalışmalısınız. Hiçbir zaman resmin görünen şekli olan karışık çizgi ve renklere takılmamalısınız. Bakışlarınızı resme değil de adeta resmin arkasına, derinliğe yönlendirmelisiniz.

Eğer ilk kez böyle bir resme bakıyorsanız biraz sabırlı olmalısınız. Hemen göreceğinizi sanmak yanlış nolur. İki dakika baktıktan sonra görüntüyü yakalayamazsanız, kendinizi zorlamayın. Biraz ara verip, sakin kafayla tekrar deneyin. Bir kere görmeye başladıktan sonra büyük zevk alacağınızı kesinlikle söyleyebiliriz. Bu teknikler gözinizin sağlığı için iyidir, ancak gözleri fazla yormamaya dikkat etmek gerekir.


Göremediyseniz üzülmeyin.
Ben size fısıldarım.
))

14 yorum:

  1. göremedimmmmmmm cok merak ediyorum :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Merak etme,
      Yalnız değilsin.
      Başka göremeyenler de var

      Sil
  2. Daire gibi bişeyler görüyorum ama çözemedem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık yaklaşmışsın.
      Başka bir zaman yeniden dene
      Mutlaka göreceksin

      Sil
  3. benkler arttı azaldı sessiz ortam imkanım yok olduğu için göremedim yaaa işin ilginci ben bi sürü kez bakmama rağmen göremedim hiç kısmet olmadı ama geri dönücem ve görücem inşallah ümitliyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      En azından görmek için çabalamışsın.
      Birkaç gün sonra ben söyleyeceğim.
      Belki o zaman görürsün

      Sil
  4. aaaaaaaaaaaay o resim ne dirki ! yuvarlaklari cizdim resmen gozumle ondan sonra tik yok ! :( aglarim ama ben neydi lutfen ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım desene sen daha çoook ağlarsın.
      Oyun zamanı 2 gösterime girecek yakında
      Bence ara sıra bak.
      Yoksa ikincisini de göremezsen bunalıma girersin maazallah
      :)
      NOT: Gözlerini şaşı yaparak bak bir de
      :)

      Sil
  5. Bir kişi bile mi göremedi?
    Cık cık cık
    Hadi kolaylaştırayım biraz.
    Gizli resim bir çizgi karakter
    :)

    YanıtlaSil
  6. ben gördüm. ne olduğunu söylesem mi acaba?? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence söyle
      En azından bir kişi bildi derim
      :)

      Sil
    2. cevap miki mause yüzü mü? :))

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer