9 Temmuz 2012 Pazartesi

El yapımı kart ve stamp


Kız kardeşimin el emeği göz nuru

Kısa bir süre önce yirmi taneden fazla renkli fon kartonu almıştım. Yarısını kullandım bile. Hazır stamp seti de almışken kart hazırlayıp desenleri öyle göstereyim istedim. Gece yarısına beş on dakika varken kız kardeşle birlikte hummalı bir telaş ile odamda dolanmaya başladık. Halının ortasına fon kartonlarından, kurdelelerden, boncuk ve pullardan yığınak yapıyor aklımıza ne gelirse karınca gibi taşıyorduk. Kestik, yapıştırdık, alladık pulladık, stampları da kullanarak böyle göze hitap eden bel ağrısı kartları hazırladık.
  



Yapım aşamasındayken kartı kimin için hazırladığı değişti de değişti. Ama en sonunda bende karar kıldı ve ilk kartını bana hediye etti. Ben çok beğendim. Kız kardeşimle birlikte  geçirdiğimiz güzel anın  hatırasını taşıyan bu el emeğini önce kalbimde sonra İstanbul nakışlı kutumda saklayacağım.


  Bu da benim hazırladığım minik kart.




5 yorum:

  1. bu aralar scrapbooklara sardım.bu kartları yapıyorsan onlar da ilgini çekebilir
    misal
    http://ebruulu.com/2012/02/16/scrapbook-malzemeleri-02/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bi ara epey merak etmiş ve bir sürü video kaydetmiştim.
      Yurt dışındakilerin malzemeleri harika
      Kart kesme makinaları bile var evlerinde

      Sil
  2. bana kart yok mu? bende kart istiyorum hemde en süslüsünden "kuzen"

    YanıtlaSil
  3. ooo ellerine saglik kardesinin :)
    ozledim ..

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer