21 Temmuz 2012 Cumartesi

RAMAZAN # 1

Kitapları kazanan...


İftara yakın bir zamandı. Ayran reklamı adı altında bir sürü şahane yiyeceği görüp yutkunurken bir bankanın reklamı başladı. Evin en yaşlısı davulun sesiyle uyanıp mutfağa giriyor . Sonra diğerleri uyanıyor, çocuklar öpülerek uyandırılıyor. Küçücük mutfakta kimi kahvaltılıkları masaya götürüyor, kimi pideleri kesiyor, açılamayan bir kavanozun kapağına evin babası müdahale ediyor. Hep birlikte masaya oturuyorlar. Benim yüreğim kabarık, gözlerimde sağnak habercisi ıslak titreşimler. Anne diyorum, yutkunuyorum sesim titrese de söylemeden edemiyorum. Ne  güzeldi eskiden, ne güzeldik. Hep birlikte sahura kalkar çayımızı da sohbet ederek balkonda içerdik. Babam güzel şeyler anlatırdı, biz öyle rüzgara sevdalı gecenin ışıklarını izlerdik. Şakalaşır gülerdik. Babam başlardı bizim sevmediğimiz maniyi söylemeye. "Ekmek yedim kuruca, su içtim duruca, niyet ettim bugünkü oruca..." Ben falanca cüzdeyim, sen kaçtasın der, rekabet ortamı yaratır ve hep beni geçerdi. Ve ben babamı hep daha çok severdim.
Uzun süredir şeker hastası annem , babam, abim. Buna rağmen hep ramazana, oruca sevdalıydılar. Bu yıl çok ciddi uyarılar neticesinde sofralarımız, neşemiz yarım kaldı. Sizin okuyup kısa sürede unutacağınız bu yazı  var ya, benim boğazıma yapıştı. Elimin tersiyle sildiğim yaşlara inat yazmayı bırakmadım.
Sahurda tabağınızın yanında bir tabak daha duruyorsa bunun kıymetini bilin derim. Eskiyi çokça hatırlar oldum. Yaşlanıyorum sanırım.

Aslında kitap çekilişinin kazananını ilan etme niyetiyle bu yazıya başlamıştım. Kısmet sonunaymış. Daha önce de kitap çekilişleri düzenlemiş ve 20 kişinin üzerine çıkamamıştım. Elhamdülillah bu etkinlikte artı haklarla birlikte 94 kişiyi ağırladım. Kazanan  "SANDUKAM"

Kendisini tebrik ediyorum ve  kısa sürede iletişim bilgilerini mail atmasını bekliyorum. Yedek kişiyi de belirledim. Sandukam bana pazartesi sabahına kadar ulaşmazsa yedeği açıklayacağım.


Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum
Sevgiler

10 yorum:

  1. tebrik ederim keyifle okusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde çekilişlere katılanlar kimin kazandığına bakıp sessiz kalmayı tercih ediyor.
      Güzel temennin ,centilmenliğin, nezaketin için teşekkürler
      Sevgilerimle

      Sil
  2. iyi günler yazınıza katılıyorum özellikle gurbette akrabadan uzaksanız ramazan biraz buruk geçiyor Dün bloglara bakarken sizin bloğunuza rastladım çok beğendim keşke önce görseymişsim dedim anladığım kadarıyla KURAN öğreticiliği yapıyorsunuz bende ilahiyat mezunuyum ama hiç çalışmadım sizin öğrencilerinizle ilişkinize bakınca imrendim biraz uzun oldu kusura bakmayın ilk defa bir bloğa yazıyorum sizi takdir ettim keşke herkes işini sizin gibi eğlenerek yapsa iyi ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş geldin, hoşluklarla geldin, hoşluğa geldin
      Güzel cümlelerin beni onore etti, çok mutlu oldum.
      Bundan sonraki etkinliklerde seni de aramızda görmeyi çok isterim.
      Kart etkinliğine katılmak ister misin?
      Cümleler kapına gelip gözlerinden yüreğine iniversin bir kartın vesilesiyle
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  3. İlk defa kazandım :) :) ama bu çekilişi kazanacağım içime doğmuştu, hissetmiştim , çok mutluyum elife. :) :) bana çok güzel bir ramazan hediyesi oldu. Birisini bu ramazan gerçekten çok mutlu ettin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluğun beni de mutlu etti.
      Her iki dünyada da rabbim kazanmayı ve mutlu olmanı nasip etsin.
      Kargoya verdiğim zaman haber veririm.
      Sevgilerimle

      Sil
  4. Allah şifa versin anneye babaya.
    Ama bi de şöyle düşün onlar yanında sadece sahurda tabakları yok.

    bazılarımızın misal ben bu ramazanda ilk kez babasız 6. kez de annesiz geçricem.

    Güzel olan ne biliyo musun elife cennette hep birlikte olucaz inş. :)
    Onları burdan hayırla yad ediyorum ruhları şad olsun ölümü özleten iki güzel insan benimkiler.

    bu arada kitabı kazananı tebrik ediyorum

    hayırlı geceler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ramazan 2 yazısının sonuna
      Ayşegül , bu dünya fani Rahman Cennetinde kavuştursun ailenle seni diye yazacakken yoruun göründü ekranda
      Güzel insan! blogunda paylaştığın özlem yazılarını her okuyuşumda yüreğime hüzün bulaşıyor. Hiçbir kelime yakışmıyor o an. Yazmıyoru yorum. Sussarak paylaşıyorum hüznünü
      Görmesem de seni, inan sen kıymetlisin benim için
      Sevgilerimle

      Sil
  5. çok duygulandım yazına ne kadar içten samimi yazmışsın teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun.
      Hayırlı ramazanlar dilerim
      Sevgilerimle
      :)

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer