22 Temmuz 2012 Pazar

RAMAZAN # 3



Evin tek klimalı odası gözbebeğimiz şimdilerde. Evimizde dört hatim başlandı elhamdülillah. Abdestini alan klimalı odanın yolunu tutuyor. Baktık dolu hemen yan tarafındaki odaya süzülüyoruz. Hay aksi orası da dolu. Neymiş efendim ben sesli okuduğum için onların okumasını yavaşlatıyormuşum. Bu yüzden beni almıyorlar yanlarına. Koridora sandalye atıp odanın boşalmasını bekleyerek okumayı geçiriyorum aklımdan. Sonra gögsüme sıkı sıkı bastırdığım Kur'anımla birlikte evin güneş alan en sımsıcak odasına yatay geçiş yapıyorum.  Okuyorum, okuyorum, okuyorum. Tülü havalandıran serin bir rüzgar doluyor odaya. Ahh bir de gül kokusunu duyabilsem.

Allah kısmet ederse iki hatim bir de meal-i şerif  hatmi düşünüyorum Ramazan Bayramına kadar. Bu arada iki cüz öndeyim ailemin kıymetli fertlerinden. Yer yer kıskançlığa neden olsa da benden gizli gizli okumalara devam edilse de kaptırmayacağım birinciliğimi :))

Evimizin her odası Kur'an sesiyle , kalplerimiz huzurla, gözlerimiz hoşlukla dolu. Hamd olsun.



Hayırlı ramazanlar


“ Rabbim can kulağıma ilahî duyuş ver,
Mukaddes nizamına nokta nokta uyuş ver,
Gönül tasımı doldur en güzel nur ile,
O yüce kitabını dosdoğru okuyuş ver!”

4 yorum:

  1. allah mutluluğunuzu bozmasın...

    YanıtlaSil
  2. Rahman Hatm-i Şeriflerinizi kabul etsin ve yüreğinizden geçen tüm güzellikleri misli ile sizlere bahşetsin inşallah

    YanıtlaSil
  3. Demek aile fertlerinden iki cüz ileridesin :).

    Buradan kardeşine sesleniyorum, kendisine yardım edebilirim :D. Yorumu yayınla lütfen :)).

    YanıtlaSil
  4. Allah kabul etsin, dualarınızı kabul eylesin, bana da nasip eder inş. bir gün...

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer