14 Şubat 2014 Cuma

Kitap Üzerine -5-


Bir Garip Yolcu
Hayatı anlamaya, öğrenmeye,hissetmeye,
dinlemeye ve görmeye çalışan bir yolcu...
Bunları yaparken kulluğunu unutmamaya çalışan acizane bir kul....
Hadi başlayalım
1-     Adınız ya da blogunuzun adı
kaysersultans.blogspot.com yada Bir garip yolcu
 2-     Kitap okur musunuz?
Fırsat buldukça okumaya çalışırım.
 3-     Şuan hangi kitabı okuyorsunuz?
Savaş ve Barış Tolstoy
 4-     Sizi en çok etkileyen kitap hangisi?
Beni etkileyen birçok kitap var.
Nazan Bekiroğlu'nun  La Sonsuzluk Hecesi
Elif Şafak Aşk
Mustafa İslamoğlu'nun Yürek Devleti
İskender Pala  Aşka Dair
Kemal Sayar Kalbin Direnişi
Aklıma gelen birkaçı.. 
5-     Kitap alışverişinizi en çok nereden ya da hangi siteden yaparsınız?
Kitapçıları tercih ediyorum.Kitaba dokunmak onu hissetmek,içinden birkaç sayfa okumak hoşuma gidiyor.O yüzden internetten henüz kitap almadım.
 6-     Kitaba not alma, satırlarını çizme alışkanlığınız var mı?
Kesinlikle kitap benimse mutlaka altını çizer  ve yanıma aldığım ajandama mutlaka o notları yazarım.
 7-     Kitapla ilgili notlar aldığınız okuma defteriniz var mı?
 Evet  böyle bir ajandam var ve  ajandama tarihte atarak notlar alır ve zaman zaman geri döner okurum.
8-     Kitap okurken ayraç kullanır mısınız?
Öyle özel bir ayraç satın almam.Ama kitaba has bir ayracım mutlaka olur.(Ayrac şekline getirilmiş hoşuma giden bir foto yada güzel bir yazı söz vb) 
 9-     En çok sevdiğiniz Türk yazar hangisi?
İskender Pala
  10- En çok sevdiğiniz yabancı yazar hangisi?
Tolstoy, Dostoyevski klasiklerin yazarlarını seviyorum.
 11- En çok sevdiğiniz tür hangisi?
Psikolojık,sosyolojik,dini biyografi ve düşünce yazılarını okumaktan hoşlanıyorum.Zaman zaman ilgimi çeken roman da okuyorum bir solukluk..
  12- Kesinlikle okumam dediğiniz tür ya da kitaplar var mı?
 macera ,fantastik,korku kitaplarını şimdiye kadar hiç okumadım sanırım bundan sonra da hiçte okumam.
13- Hiç korsan kitap aldınız mı?
Maalesef aldığım olmuştur elbette.....
  14- Kütüphaneniz ya da kitaplığınız var mı?
Küçük bir kitaplığım var ama onu büyütüp kitap isteyen arkadaşlarımla paylaşmayı  çok isterim.Her ne kadar benim için kitaplarım değerli olsa da paylaşmak daha ağır basar
15- Kitap yazma hayaliniz var mı, konusu ya da türü ne olur ?
Üniversiteyi bitirdikten sonra böyle bir hayalim oldu.Şimdi böyle bir hayalden ne kadar uzak olsam da yine bir gün yazmış olmayı dilerim.Bu hayali ilk kurduğumda başkalarınca önemsiz olsa da kendi hayatımı yazmayı istemiştim.Çünkü bana göre benim hayatım,  yaşadıklarım herkesten farklıydı:)
Sevgi selam ve dualarımla...Allah'a emanet olun.
Bu nazik hanımefendiye teşekkür ederim. Bloguna mutlaka uğrayın. Çok yönlü ve güzel paylaşımlarından istifade edebileceğiniz bir blog.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer