8 Şubat 2014 Cumartesi

Hala çocuk


Bu akşam da süt içsin babam dedik
Kız kardeşim içine bal koyalım dedi ben de kuru incir
O bal koydu ben bir tane kuru incir doğradım
Yanında eticin yesin dedi kardeşim 
Ben de halley yesin onu daha çok sever dedim
Tabağın kenarına hem eticini hem de halleyi koyduk
Seçimi babama bıraktık
Bekliyoruz hangisini seçecek diye
Kardeşim eticin de çok güzel, portakallı dedi
Ben de atıldım
Ne diyeceğimi kestiremiyorum 
Ama az önce ağır tahrik içeren cümlenin altında kalmamalıyım
Halley de çocukluğumuzdan kalma bir tat
Hiç değişmedi, yumuşacık
Kız kardeşimle gözgöze geldik
Ne yapıyoruz biz der gibi
Babamın umrunda değil
Sadece sütü içip şişen kuru incir tanelerini kaşıkla yiyor
Dayanamadık
Eee baba hangisini yiyeceksin
İlk önce hiçbirini dedi
Sonra tabağa bakıp düşündü
Eticini aldı
Tabi ben üzüldüm, 
Odayı usulca terk ettim.
Bir hışırtı
O da ne
Babam eticinden vazgeçip halleyde karar kılmış
Son dakika golü ile maç kazanmış takımın taraftarı gibiyim
Ne zaman büyüyeceğiz biz
:)

2 yorum:

  1. çok sevdim ben bu yazıyı. Güzel bir anı olmuş. Daha güzellerini yaşamanız dileğliyle. Hiç büyümeyin. :)

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer