29 Eylül 2013 Pazar

Bugün ^^37^^


Dün başladığım Kadın ve Evlilik kitabının son yirmi sayfası kaldı. Altını ve üstünü çizdiğim pek çok cümle var kitapta. İlahiyatçı Faruk Beşer'in kitapları kolay okunuyor, yormuyor. 


Bu ne çelişki derdim yukarıdaki fotoğrafı görsem. Kupanın üzerindeki manken vücutlu kadın ve hemen yanında duran dört dilim çikolata. Bir de bitki çayı içiyor. Acaba zıtlıkla anlam mı güçlendiriyorum. Orijinal kopya, yaşayan ölü, sağır edici sessizlik, kaybolduğu görüldü, açıkça karışık, gerçek taklit (: biri beni durdursun.


Öğleden sonra ikeaya gideceğim. Odam için birkaç parça eşya almak istiyorum. Umarım internet sitelerinde baktığım ürünlerde stok sorunu yoktur. Herkese iyi pazarlar.

1 yorum:

  1. Merhaa guzel yurekli insan :)
    Blog dunyasina veda ettigimde sanirim en son gitticegini hatirliyorum
    ben tekrar dondum ve senide burda gormek beni cok mutlu etti :)
    yeniden Merhaba

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer