9 Eylül 2013 Pazartesi

Bugün ^^25^^


Hem dinç hem yorgun olunabilir mi? Evet, kesinlikle olunabilir ve ben şu an öyleyim. Bedenim yorgun ama ruhum, zihnim enerjik. Hafta sonu çok keyifli geçti. İlk gün dostlarımlaydım. Dost candır, iyi ki var olandır ve hep var kal diye duaya durulandır.


Bilin bakalım burası neresi? Karşıdaki Fatih Camii desem hemen Saray Muhallebicisi dersiniz zaten. Terasında sohbet etmek hele de türk kahvesi eşliğinde... İnanın terapidir, yaşama sevincidir.


Terasın en güzel köşesine kurulup etrafa bakmamak, fotoğraflamamak mümkün değil. Ne güzel bir yol deseniz de tırmananlar  bizimle aynı fikirde değillerdir eminim. Sırtından ter çıkartır bu yokuş. 


Dolu gelip kısa sürede boşalan dondurma kaselerini görüntüleyemedim. Gelmesiyle yenmesi bir oldu desem yalan olmaz. Peçtesiyle geçiştireceğiz bu anı (:



Pazar günü yakın bir şehirden çok sevdiğim bir arkadaşım geldi beni ziyarete. Ben de kısa sürede ne kadar çok gezersek onun için o kadar güzel olur düşüncesiyle orası senin burası benim dolaştırdım durdum. Hal hatır soralım 5 yıllık uzak kalmışlığın telafisini yapalım diye Karaköy Güllüoğlu'na gittik önce. Çok da güzel oldu. Tatlı yedik tatlı konuştuk. Keşke hep gelse.




Sonra Galata Kulesine çıktık. Ama çok yokuş ... Nefesim kesildi ya huuu. En sonunda "ya bi soluklanalım" demeden edemedim. Bi çay faslı da orada gerçekleşti.


Önce Süleymaniye Camii'ni gezdik, öğleni eda ettikten sonra yemek için Beydağı Kuru fasulyecisine gittik . Pilav tabağını olmasa da kuru fasulyeyi silip süpürdük. Fasulye ,pilav, turşu ve içecek 7 tl. Çok hesaplı, lezzetli ve de keyifli. 


Ve tabi ki final Ağa Kapısı ile yapılır. Eşsiz manzara eşliğinde koyu sohbet ve bol köpüklü kahve. Harika anılarla dolu keyifli bir gün geçirdik. Umarım yeniden gelir, hep gelir.

4 yorum:

  1. Yani yaş mı 25 oldu? orayı kaçırdım mı yoksa diye dönüp baktım ama göremedim yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şekersiniz
      (:
      Yaşım sandığınız 25 "bugün" serisinin numarası.
      Yani bugün başlıklı 24 tane daha yazı var

      Sil
  2. ehe ehe ehe :D
    dolu dolu bir gün olmuş
    her zaman mutlu günler geçirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer