5 Eylül 2013 Perşembe

Ahh bu ben





Dün 6-7 durak önce indik otobüsten.
Kuşlara yem alıp eve kadar yürüyelim dedik kız kardeşle
Akşama ne yesekten açıldı konu
İkimizin de canı bir şey yapmak istemeyince
A. Kebap'tan lahmacun siparişi verelim , geçerken de alırız dedik.
Sonrası aşağıdaki gibi :
...


Ben: Alo A.. Kebap mı?
A: Efendim !!!
Ben: İki tane lahmacun istiyorum.
A: Hadiiii
Ben: Anlamadım!!!
A: Adresi alayım
Ben: 10 dakika sonra ben uğrayacağım
A: Siz nereden arıyorsunuz?
Ben: F. şubesi değil mi?
A: Yok canımmm!!!
Ben: Taşındınız mı?
A: Evet, evet
A: Dükkanı sırtımıza alıp Urfa'ya taşındık?
Ben: Saygısız....
Ben: Çatttt


Yol boyunca homurdandım
Yok efendim benimle nasıl böyle saygısız bir şekilde konuşur
Sen kimsin ki müşteri ile laubali oluyorsun
Aklı sıra bir de bana espri yapıyor
Yok dükkanı sırtına alıp taşımışlar
Bir daha asla o dükkandan bir lokma ne alırım ne de yerim
Bildiğiniz gibi değil
Öfkem dinmiyor
Hatta dükkanın önünden geçerken hesap sormayı bile düşündüm


Akşam oldu
Babamı arayayım derken
Bir baktım
Aman Allahım
O ne
Nasıl olur
Yoksa ben
Hay Allah yaaaa
Ben A Kebap yerine
Bir alttaki A Hocayı aramışım
A. Hoca da benim görüşmediğim biri
O kadar lafı nasıl da haksız yere söyledim
İyi ki A. Kebap'a gidip  hesap sormadım

A. Hocayı aradım
Nerde kaldı 2 lahmacun diyerekten söze başladım
Özür diledim
Sağ olsun hoş karşıladı
Üzerinde durmadı

(:

6 yorum:

  1. HAYAT BU KAHKAHALARLA VE ARKASINDA OLAN İYİ NİYETLE , ESPRİLERLE GÜZEL..ARADA BİR OLMASI GEREKİR Mİ ACABA..TÜM DUYGULARI ANDA YAŞATIR VE MUHTEŞEM ANILAR OLARAK SAKLANIR HASIR SAYFALI DEFTERLERDE...OLSUN HAYAT HERŞEYE RAĞMEN GÜZEL..VE ARKADAŞLARLA DOSTLARLA YAŞAMAYA DEĞER OLUYOR..NİCE GÜZEL TESADÜFLERE VE TEVAFUKLARA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat güzel
      Dostlarla çok daha güzel
      Sevgilerimle

      Sil
  2. Yaaa ama baştan söyleseymiş ya biz kebapçı değiliz diye, Allah iyiliğini versin hoca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (:
      Değil mi yaaa
      Yanlış numara dese ne şiş yanacak ne A. kebap
      Onu geçtim,
      Lahmancunu da yiyemedik ya

      Sil
  3. Hayat ne kadar tuhaf be ablacım. Senin yaşadığın bir tatsızlık duyanları güldürmeyi başarıyor. Ama komşunda da suç varmış. insan bir yanlış anlaşılma var. Yanlış aradınız der dimi yani?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deseydi hem o kadar homurdanmaz hem de lahmacundan olmazdım (:

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer