15 Ocak 2012 Pazar

Ganimet



Eminönü'ne gidip de kitap almadan döndüğüm çok nadirdir. Anadolu yakasına yağan kar Cağaloğlu yokuşunu tırmanırken yağmura sonra da karla karışık yağmura dönüştü. Kendimi rastgele bir kitapçıya attım. Hem soluklanmak hem soluk almak için doğru yerdeydim.  Dört kitap on lira yazısı beni mest etti zaten. Bir de Cezmi Ersöz'ün kitabını görünce kitap sepetini iştahla karıştırmama kimse engel olamazdı.
Hemen "Hayallerini Yak Evi Isıt" kitabını ayırdım kenara.




Epeydir eğlenceli bir şeyler okumadığımı anımsattı pembe renkli iki kitap. "Alışverişe Kahve Molası" ve "Gökteki Yıldızlar". Cağaloğlu ganimtlerini toplamaya devam . İstanbul Hikayelerini de alıp ikram edilen bir bardak çayla birlikte kocaman kocaman gülümseyerek düştüm yollara.
Maramara'da 20 milyon kişinin elektriksiz kaldığı saatlerde ben arabadaydım ve yeni ganimetlerimin içinde kahve geçen kitabın 60. sayfasını okuyordum.
Kitap bitti, evi ısıtmak için hayalleri yakmaya başladım bile.


Okumak güzeldir. Denesenize :)

2 yorum:

  1. hayalleri ancak onlara ulaştıgın zaman yakabılırsın , sen kıtaplara ulaşmıs ve yakmaya başlamamıssın , bu kıtap kurduna yanı kekıbece benden selam olsun...

    YanıtlaSil
  2. "Kitap bitti, evi ısıtmak için hayalleri yakmaya başladım bile"derken ; bugün başladığım kitabı bitirdim , Cezmi Ersöz'ün " Hayallerini yak evi ısıt" kitabına okumaya başladım demek istemiş idim.
    Umarım doğru anlaşılmışımdır.

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer