13 Mayıs 2015 Çarşamba

Okulum ^^ 4 ^^


Ben de olsam bu fotoğrafı gördüğümde sizin gibi düşünürdüm. Kesin öğretmen yerde yazı yazan o iki öğrenciye ceza verdi. İşin aslı başka tabi. Altı saat sıralarında oturmaktan yorulduğu için kaşla göz arası çantasını yere atıp üzerine defterini koyarak verdiğim ödevi yapan Rojhat ve ondan cesaret alıp kendini pis ama serin betona bırakan Sedat. Daha önce böyle bir şey görmemenin şaşkınlığıyla fotoğrafladım anı. Çocuklar nasıl rahat ediyorlarsa öyle yazsınlar dedim, nasılsa son saat. Çok fazla sıkıp bunaltmanın gereği yok diye düşünüyorum :)


Kollarım çocuk ellerim çiçeklerle doluyor her gün. Öğretmenlerine çiçek vermenin sevincini yaşayan çocuklarla, eli kolu çiçek dolu öğretmenler odasına giren mutlu öğretmen bu gül buketi gibi sevgi ile birbirine bağlanıyor ve en güzel  tarafı da solmuyor. İstanbul heyecanı bir yanda, bir yanda aileme kavuşacak olmanın mutluluğu. Böyle geçip gidiyor zaman. Sizler neler yapıyorsunuz ?

2 yorum:

  1. güneydoğuda görev yapmış bir meslektaşınız olarak tebrik ederim. çocukların o anki hissiyatını anlamak bizim mesleğimizde çok önemli. Çocuklar evlerinde yerde oturduğundan okulda sırada oturmak onları birazcık zorluyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Benim yerde oturan çocuklardan çok onları izleyen sol taraftaki çocuk ve poz veren 2 kız çocuğu dikkatimi çekti. Ee, son dersmiş nasıl olsa... :) A.

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer