6 Mayıs 2015 Çarşamba

Mardin Merin Kahvesi


Kaç kere plan yaptım, kaç kere gidilecek yerlerin listesini tuttum. Gezilecek yerler, tadına bakılacak yiyecekler, alınacak hediyelikler hep belliyken bir türlü gitmek kısmet olmadı Mardin'e. Sohbet esnasında gitmek istediğimden bahsettiğim bir arkadaşım Mardin'e gidince bol bol beni anmış. Tadamadıklarımdan tatmış, göremediklerimi görmüş. Gelirken arkadaşını unutmamış. Daha önce denemediğim Mardin Merin kahvesinden almış. (Mardin'e özgü olan ve yedi çeşit karışımdan yapılan bu kahveyi denemek için sabırsızlanıyorum) Kahvenin pişirileceği bakır cezvesine, suyun içileceği bakır maşrapasına varıncaya kadar unutmamış sağ olsun. Sevgili Z.Hanım ve A.Bey, sizi de ben düşünür, bana getirilmiş kahveden birkaç pişirimlik sizlere de ayırırm. Arkadaşlık böyle bir şey. Güzel mi güzel :)
Yakında İstanbul'a gidiyorum, hadi siz de sevincime ortak olun.Gelenlere çay ısmarlayabilirim :)

5 yorum:

  1. beni davet ederseniz hiç düşünmeden davetinize icabet ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmen kimseyi davet etmedim
      Gelene de git demedim

      Sil
  2. böyle arkadaşlarınızın olması ne güzel 😊 bereketiyle ağız tadıyla için kahvelerinizi de inşaAllah 😉 bi kahve sever olarak bende bi yeelerden bulup deneyeceğim inşaAllah o kahveyi 😏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gidip gelip kokluyorum kahveyi
      Ailemin yanına gidince birlikte içeceğiz
      Beklemek kahve kokulu, kahve tadında
      Siz hangi şehirdesiniz?

      Sil
    2. Ben Erzurumdayım :)

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer