12 Mayıs 2014 Pazartesi

Bugün ^^ 53 ^^

11 MAYIS 2014 / PAZAR
09:00
Pazar kahvaltılarını severim. Gazete ve bulmaca eki de olaydı, şahane olurdu. Hava soğuk diye polar giyiyorum bir de yumuşacık pufflu patikli şeyler. Cıvıl cıvıl sabahları özledim.

10:30
Yine mi sen ( bitki çayı)? Babam biraz rahatsız diye 6-7 kişilik bitki çayı hazırladım. Ara ara içer diye düşünmüştüm. Teşekkür yerine yine mi ondan tepkisiyle karşılaştım. Yılmak yok :)

11:30
Nihayet annemin günlerdir beklediği kermese gittik. Aman aldığı da bir şey olsa. 7 bebek hırkası, birkaç çift patik, bere, atkı. Stantta duran bayan yorum yapmasa olmazdı. Değiliz kardeşim, ne evli ne de hamile değiliz. 

11:45
Baktım annemin yorulacağı ve bakmaktan usanacağı yok. Usulca yemek bölümüne kaçtım. Cevizli, şerbetli tuhaf tatlıyı da yiyip rahat ettim. 
  
14:00
Abartı bulduğum alışverişin ikinci kısmını da yaptım. Cüzdandaki son yüzlüğü de verip rahat ettim :)

19:00
Kibar söyleyecek olursam kara lahana yemeği. Ama ben pancar çorbası demeyi daha çok seviyorum. Bizim köyde buna pancar çorbası derler. Bayıla bayıla iki tabak yedim. Market, pazar, avm, kermes. Bol gezmeli ve yemeli bir gün oldu.

 Not: Bugün ^^ 53 ^^ ün videosunu izlemek için youtube TIK TIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer