28 Mayıs 2014 Çarşamba

Hal-i Perişan Abla


...
Kolay kolay hayır diyemem ama
Dedim, hem de en olmadık bir anda
Olmadık bir hal-i perişan ablaya
Sınav çıkışı yine gittik bizim makarnacıya
Aldık tabakları, girdik sıraya
Bir ses, hem de bana
Abla, bana da makarna
Onlarca kişi varken
Niye bana
Çevirdim başımı o yana
Makarna isteyen hal-i perişan ablaya
Bana da alsana,
Salçalı makarna
Nefis girdi araya
Boşver alma makarna
Bir sürü insan varken niye sana
Almam dedim makarna
Haklısın
Niye hep bana
Döndüm yine hal-i perişan ablaya
Gönlünü eğdi o anda
Söyle abla dedim
Söyle bana
Hangisinden dolduralım tabağa
Abla güldü
Bir tabak makarna alacaktım ya ona
Sevdi sağ kolumu
Helal et ama
Helal demeden koymam ağzıma bir lokma
Helal olsun helaldir yediğin sana
Bir porsiyon makarna parasına
Uyacaktım şeytana
İyi ki geldin yanıma
Sağ kolumu okşadın ya
Düşmüşken koydun beni dalıma
Helal olsun sana
Yediğin her lokma





4 yorum:

  1. ...yine değdin ya gönül telime..gözlerim doldu...eline, kalemine sağlık..kesene bereket..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dua
      Allah (cc) Hazretleri daha dünyada iken verdi mükafatını
      Yüreğine sağlık kardeşim
      Sevgilerimle

      Sil
  2. Yazdıklarınla yaşatıyorsun adeta. Gönlüne, vicdanına sağlık ...

    YanıtlaSil
  3. okurken duygulandım ablam yüreği güzel ablam ne güzel bir gönlün var senin gibi insanların her zaman olması dileğiyle

    bu arada nasılsın nasıl oldun ne zamandır konuşamadık özled,m

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer