27 Ağustos 2013 Salı

Bugün ^^15^^


Bugün serisinin 15. yazısında bir nabız yoklaması, durum kontrolü yapayım istedim. Yukarıda da gördüğünüz üzere seri ile ilgili fikirlerinizi önemsiyor ve daha güzel nasıl olur sorusuna verilecek cevaba sizleri de ortak ediyorum. Sayfamın sağ üst tarafında bir anket göreceksiniz. Ne düşündüğünüzü benimle paylaşır mısınız (:


Gözlerindeki umutsuzluk ateşiyle yanan, yanındakileri de yakan adamın adaklar adadığı güzel yarınların ansızlığında kıvranan.... Güzel bir yüze döner gibi dön yüzünü geceden gelecek olan muştuya.



A-101'lerde satılan ve birkaç çeşidi olan bu soğuk kahvelere bayıldım. Denemelisiniz.

1 yorum:

  1. Evet,sevmedim dışında bütün şıkları işaretledim. Acaba bir uyuzluk yapıp bu şıkkıda işaretlesem mi? ^_^

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer