12 Haziran 2012 Salı

ÜÇÜNCÜ KİTAP DA BİTTİ: ELHAMDÜLİLLAH


Kitaptan:

  • Sessizlik kalbin evidir ve gönül levhasının tertemiz olduğu zamandır.
  • Kalbinle bakmayı öğrendiğin zaman gözlerin seni aldatmayacaktır.
  • Sessizlik soluklanmak için bir lutuftur.
  • Mühr-i Süleyman: Altı köşeli yıldız. Derin manaları bulunan ve kadim bir sembol olan bu yıldız, altı hareket gücünü temsil etmektedir; alt, üst, ön, arka, sağ, sol. Altı istikamet içermektedir; yukarıya, aşağıya, öne, arkaya, sağa, sola. Yaratılış altı gün sürdüğü için bu rakamların mükemmel olduğu söylenir. İki eşkenar üçgen yalnızca doğanın eril ve dişil ikilemini değil, aynı zamanda tek Yaratıcıdan izhar eden etken aklı ve edilgen ruhu da temsil eder.
Cinlerin Efendisi

Kitabı öğleden önce bitrdim. Ve okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Sevgili Ayşegül ile yaptığım takas sonucu elime geçti. Önce gönlümde  sonra da kitaplığımda yerini aldı. Bir gün bir yerlerde denk gelirseniz tereddütsüz alın derim.

Od'u okumaya başladım bile. Vaktinden önce kitapları bitireceğim düşüncesi beni mutlu ediyor.

Sahi siz neler okuyorsunuz?



Malzeme eksikliğinden dolayı tamamlayamadığım peçete dekupajlı mumlarım.
Ben beğendim :)

2 yorum:

  1. ah bilseydim ikişer tane yollardım :)
    çok güzel olmuş
    mumun üzerine nasıl transfer yapılıyor zahmet olmazsa öğrenelim senden
    malum bende bu işlere hevesliyim bu aralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şişeye yaptığın gibi.
      Mumum üzerine dekupaj tutkalıyla peçeteyi yapıştırıyorsun
      İyice kuruyunca da vernik atıyorsun
      O kadar
      :)

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer