7 Haziran 2012 Perşembe

BİRİ BİTTİ KALDI DÖRT



Kimileri için tatil, çalar saati kurmayıp bedenin istediği zamanda uyanmaktır. Kimine göre bir yerlere yetişme telaşıyla masaya oturmadan ayak üstü atıştırmaların inadına özenle hazırlanan ve keyfine varılarak yapılan kahvaltıdır. Boş boş oturmak ya da pijamalarla başlanan günü yine pijamalarla tamamlamaktır.
Evet ben tatildeyim ve saydıklarımın hiçbiri benim için geçerli değil. Çokça kitap okuduğum ve geç yattığım bir günün sabahında erkenden uyandım . Dışarıdaki işlerimi halletmeye yetecek kadar enerji alıp öğlen olmadan da hava değişimi sayılabilecek kısa tatil için arabaya bindim. Şimdi İstanbul'un bir buçuk saat uzağında yeşillikler içinde küçücük bir ilçedeyim.
Bir Yumak Mutluluk kitabını 10 günlük okuma programımın 2. gününde bitirdim.Kitapla alakalı başka bir post hazırlayacağım. "Cinlerin Efendisi " isimli kitaba başladım


Daha buralardayım
Gitmeye hiç niyetim yok
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer