8 Nisan 2012 Pazar

İKİ GÖNÜL BİR AŞK



Kuş cıvıltıları ve çiçek kokularıyla uyanılmış bir sabahın gecesi. Püfür püfür rüzgar esip tülü havalandırıyor. Şehrin lambalarından kaçan yaramaz ışıklar odamda saklanbaç oynuyorken aklıma Cumartesi anlatılmak üzere ertelemiş olduğum  "İki Gönül Bir Aşk" isimli kitap geliyor. evimevim hediyeleşme etkinliğinde eşleştiği kızkardeşime gönderdiği pakette beni de unutmamış. Sevgili Zeynep'in hediyesiydi bu güzellik. Gönlü güzel insan sağolasın . Çok mutlu ettin bizi.





Kutuya ve içindekilere bayılan kardeşimin yerinde kim olursa aynı tepkiyi verirdi. Eski İstanbul fotoğraflarının olduğu ajandayı görmenizi hatta sahip olmanızı şiddetle tavsiye ederim.







Kalpli kutunun içindekiler ne mi???
Sorun da söyleyeyim :))

5 yorum:

  1. Ben biliyorum o fışıdan neler çıktığını :)

    Bana öyle geliyor ki bu paket kalbini biraz heyecanlandırdı değil mi?

    Güzel günlerde kullanın..Zeynebim çok zevklidir,bambaşkadır o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne desem bu güzel sözlerine :) ama şunu bil güzel düşünüyorsun ölede görüyorsun tşkler..gönlüne sağlık ;)

      Sil
  2. Kesinlikle öyle
    Güzel geçsin günün
    :)

    YanıtlaSil
  3. Ben tşk ederim canım, kalbini biraz çarptırdıysa ne mutlu bana :) kızkardeşinde beğenmiş madem ben daha ne isterim :) beni hatırlatıcak ufak bi kaç hediye, verdiğin değerle paha biçilmez oldular saolasın..

    sevgilerle..

    YanıtlaSil
  4. Güle güle güzel günlerde kullanın, gerçekten büyük zevk...
    Ben de sizi mimledim... bloğumdan alırsınız sevgilerimle...

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer