13 Mart 2012 Salı

Yaza Yolculuk Bitti



Kendime salep hazırladığım soğuk, karlı bir hafta sonuydu. Yaza Yolculuk'u okuma hevesiyle dolduğumu ve bunu bahara yorduğumu hatırlıyorum. Sayfa sayısı az olduğu için bir çırpıda okuyup bitirebileceğimi sanmıştım. Yanıldığımı anlamam uzun sürmedi ve ben birkaç sayfa dışında kitabı okuyamadım.

Birkaç gündür minübüs geliş gidişlerime arkadaşlık ediyordu rafa kaldırdığım kitap. Ücreti verip her zamanki yerime -arka dörtlünün şöför çaprazı- oturuyor ve bir saati biraz geçen yol boyunca hemen hemen hiç başımı kaldırmıyordum. Bugün dönüşte kalan 10 sayfayı da okuyup bitirince  ses geçirmez duvarlarım yıkılıverdi sandım. Ne gürültü, ne hengame aman Ya Rabb. Minübüsteki bütün negatifliği eme eme geldim.
Bir kitabı daha bitirmenin haklı keyfini yaşıyorken listeden bir ismi daha silebilirim artık.




Bu kutuya bayıldım.
Öyle güzel resmetmişler ki İstanbul'u
Tabii çikolataları da kaliteli ve tazeydi.
Severek yedik
Öğrencime teşekkürler :)

7 yorum:

  1. heeey sen de listecisin :D Otobüslerde kitap okuyamasaydım o yol kesinlikle bitmek bilmezdi. Allah'a şükür yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epey benziyoruz desene
      Kırtasiye sever olarak başladı bu benzerlik.
      Daha neler var kim bilir
      Ne dersin ?
      :)
      Sevgiler

      Sil
    2. Fark ettim :) Cumartesi de bi kırtasiye turu düzenleyecegim kıskan beni :P Benim evle okul arası da 1 saat :) Noluyor dedim bi an :D

      Sil
  2. Çikolatalardan bir adet..güzel bir gece diliyorum..
    Sevgiler cnm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelliklerden nasibini alman duasıyla
      Sevgiler

      Sil
  3. ama o kutu gerçekten çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki paket margarini üst üste koy.
      Koydun mu?
      Hahh işte o kadar
      :)
      Ama fotoğraflara bayıldım
      Çok güzel
      Ben sevdim

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer