10 Nisan 2015 Cuma

Bu da A.Bey'den



Dualarla geldim bu şehre. Umutlarla ve pek çok şeyi ardımda bırakarak. Kolay olmadı İstanbul'daki kurulu düzenimi bozmak, kolay olmadı ailemin 1500km uzağına gitmek. İçimden, ta derinlerden gelen ses "gitmesem eksik kalacağımı, keşkelere boğulacağımı söylemese" gözümü karartamazdım. Dedim ya dualarla geldim bu şehre diye. 15 yıllık kıymetli arkadaşım A.Bey okuluma benim için güzel bir paket yollamış. Dersin ortasında kapıyı açan kişinin veli değil de kargo görevlisi olması meraklandırdı hem beni hem öğrencileri. Birisini şimdiden okuyup bitirdiğim kitapları, içinde Türkiye'deki pek çok şehrinin çizimleri olan ajandayı, çeşit çeşit kalemleri ve kocaman yüreğiyle bütün gönderdikleri beni çok mutlu etti. Öğretmenler odasındaki merakı ve imrenmeleri de siz düşünün artık Güzel dostlara selam olsun

1 yorum:


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer