12 Temmuz 2013 Cuma

Fuar 2013




Bu yıl da Ramazana kavuşturup oruç tutmayı, fuara gitmeyi nasip eden Rabbime hamd olsun. 





Mustafa Kutlu'nun hikayeleriyle tanışmayanlar için fuar büyük bir nimet. Üstelik Dergah Yayınlarnda % 35 indirim var. Az ama öz olsun diyenler için Uzun Hikaye, Yoksulluk İçimizde , Menekşeli Mektup listenin ilk üçünde yer alıyor.





Ayraç sevenler ve koleksiyonerler için de farklı renklerdeki plastik üzerine dilediğinizi yazdırıp fuar hatırası olarak kitaplarınızın içinde yer alacak bu güzel ayraçların fiyatı ise 3.00tl. 

İstanbul'un iki yakasında da fuar var bu sene. Hem Beyazıt Meydanı'nda hem de Mimar Sinan Camii Avlusunda. Güzel indirimlerin olduğu ve kitaba doyabileceğiniz fuarlara en az bir kere uğrayın derim.


Hayırlı Ramazanlar dilerim
Gülümseyin

6 yorum:

  1. Çok güzeller , Mustafa Kutlu^kitaplarını hiç okumadım henüz. Ayraç harika. Keyifli okumalar. Hayırlı Ramazanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, öyleler. Kitapyurdunun "iç sayfalar" kısmında doyumluk olmasa da tadımlık yazılarını bulabilirsin Mustafa Kutlu'nun. Mesela hemen YOKSULLUK İÇİMİZDE kitabının ilk öyküsü olan " Akasyalar Açarken"i okuyabilirsin.
      Keyifli okumalar
      Gülümse

      Sil
  2. itiraf ediyorum Mustafa kutlu okumadım. Bahanemde var :) Üniversitede ev arkadaşımın bitirme tezi mustafa kutlu üzerine idi çok söylenirdi. Ondan etkilendim. Bahanede buldum ya helal bana :)

    Hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Makul ve mantıklı bir açıklama
      Ama sen yine de kulak ver benim sesime
      okuuuu,okuu,oku
      olmadı "ok"
      :)

      Sil
  3. ama olmaz ki içimizdeki yoksulluk kitabını sana yollayacaktım
    bu arada adres hala aynı mı cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Çok teşekkür ederim
      Ben o kitaptan bir değil iki tane aldım .
      Hediye edecektim bir dostuma.
      Niyetin güzel
      Daha ne olsun güzel arkadaşım.
      Not:Zahmet etmeni istemem ama adresim hala aynı

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer