16 Ağustos 2012 Perşembe

TEMİZLİKÇİ



Bölüm I

 
Şizofrenik bir hava. 35 derece sıcaklık .  Eve girer girmez buz gibi bir şeyler içmek isteyen, işten yorgun dönmüş, eşinin duştan çıkmasını beklerken gazete okuyan biri. Normal hatta sıradan diye düşünürken kafamda canlandırdığım fotoğraf değişmeye başlıyor. Renkler soluyor, cisimler bulanıklaşıyor. Yeni renkler ve bambaşka bir fotoğraf. Bütün bunlara Angela'nın kısacık cümlesi neden oluyor. "sen de kimsin?"
Kitap böyle inişli çıkışlı. Sıradan derken değişiyor. Kitabın yetmiş sayfasını geride bıraktım. Yapılan bütün olumsuz yorumlara rağmen okuduğum kadarıyla beğendiğim bir kitap " Temizlikçi".


Bunlar da diğer kitapları
Kapaklarını beğendim


Bu kitapları okuyanlarınız var mı?
Yorumlarınızı merak ediyorum.

9 yorum:

  1. Henüz hiçbir kitabını alıp okumadım ama hepsi birbirinden güzel görünüyor. Sonunda "Temizlikçi" kitabına kavuşmana sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Merak ettiğim bir kitaptı ve şimdilik güzel gidiyor

      Sil
  2. Demek sonunda fuardan aldın kitabı. Güle güle oku.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet
      Teşekkür ederim
      :)
      Pegasus stant açmamış fuarda, çok üzüldüm.
      Timsahların Sarı Gözleri kitabını da bulamadım
      Onu da internetten sipariş edeceğim
      Ama bayramdan sonra

      Sil
  3. Ben Mezarcıyı kısa bir süre önce okudum . Ve çook beğenmiştim :) Yorumum burda : http://kitapsayfalarii.blogspot.com/2012/07/mezarc-paul-cleave.html

    Bu kitabı da okumak istiyorum aslında. Ama biraz sevmemiş gibisin. Çok iyi diyorlardı bu kitap için ama bilemiyorum şimdi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilakis, sevdim.
      İnişli çıkışlı olduğunu anlatma amacıyla yazdım ilk cümleleri
      Yorum yapanlar pek beğenmese de şimdilik kitapla aramdan su szımıyor
      Ama okudukça neler olur bilemem.
      Yorumuna hemen bakıyorum
      Sevgilerimle

      Sil
    2. Yanlış anlamanın kurbanı oldum yaa. Ben sandım beğenmedin :) Ama sevdim ben bu yazarı. Okumayan okusun derim :)

      Sil
    3. Bunlar güzel yanlış anlamalar
      Bloguna baktım da 16 kişi geziniyor.
      Maaşallah
      Benim blog 3-5 arası
      :)

      Sil
  4. hehehhe :)) Sağol .
    Geziniyorlar sadece ...

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer